Call Center – מרכזיה למוקד
דף הבית / call center מרכזיה למוקד
מרכזיה למוקד
עסקים שפעילותם מבוססת על מתן שירות ללקוחות וברשותם מוקד טלפוני המשמש לשירות, תמיכה טכנית, תיאום פגישות או שימור לקוחות, זקוקים למערכת Call Center יעילה שתעבוד בשבילם.
מערכת ה- Call Center של MVoice, מהמתקדמות מסוגה בעולם, משתלבת בשלמות בלב פעילותכם העסקית ובמערכות המחשוב הארגוניות. באמצעותה תיהנו מתשתית רבת עוצמה באמצעות תעניקו שירות יעיל ואפקטיבי ללקוחותיכם ותגדילו את התפוקה ואת המכירות.
איך MVoice Call Center עובד בשבילכם?
- ניהול תורים יעיל
- חייגן אוטומטי מקבצי נתונים
- בחירת מספר טלפון מזוהה
- ניתוב שיחות נכנסות על פי זמינות הנציגים השונים ומגוון פרמטרים נוספים
- ייזום שיחות יוצאות לקיצור זמן מענה ללקוחות שפנו למוקד
- הקלטת שיחות ואחזור שיחות מוקלטות לארגונים המחויבים בכך על פי חוק או לצורכי בקרה
- בקרה וניטור שיחות יוצאות ונכנסות לצורך שיפור השירות, הכשרה ואימון
- רשימת שיחות הנמצאות במצב המתנה
- שיחות בין מוקדנים ובין המוקדנים למנהל המוקד
- יכולת האזנה למנהל המשמרת לשיחות המתנהלות במוקד, שיחה עם מוקדן או השתתפות פעילה בשיחה עם הלקוח
- בקרה על שעות פעילות המוקדנים
- תיעוד מידע סטטיסטי לצורך שיפור וייעול פעילות המוקד
לפרטים נוספים ולתיאום פגישת אפיון
לשירותי מרכזייה בענן, ללא התחייבות השאר פרטים או צור איתנו קשר