מוקד טלפוני – CALL CENTER

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

שירות טוב הוא מילת המפתח בעולם העסקים. כאשר עסקים רבים מציעים את אותם המוצרים כמעט ואת אותם השירותים, ישנה תחרות.

על מנת להתמודד עם התחרות כל עסק מנסה לבדל את עצמו ולהדגיש את היתרונות שלו מול המתחרים. מתן שירות טוב ויעיל ללקוח הוא אחת מהדרכים להתמודד עם התחרות בשוק.

מוקד טלפוני CALL CENTER הוא אחד האמצעים בעזרתם תוכלו להעניק שירות טוב יותר ללקוחות.

אבל אנו לא מדברים רק על שירות אנו מדברים על תמיכה בכל ההיבטים של פעילות העסק – מוקד טלפוני מסייע במתן שירות ותמיכה, כמו גם מכירות נוספות לעסק (ישנם גם מוקדים טלפוניים העוסקים אך ורק במכירות).

וכאשר מוקד טלפוני לוקח חלק כל כך חשוב בפעילות העסקית, וודאי שתציבו לכם למטרה פיתוח של מוקד טלפוני יותר יעיל.

כזה המסוגל להתמודד עם יותר שיחות ובמינימום משאבים. אבל איך עושים זאת? בעזרת הטכנולוגיה ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

אנו המומחים בתחום טכנולוגיות התקשורות המתקדמות והטמעתן במוקדי שירות או מכירות טלפוניים.

בעזרתנו ובעזרת טכנולוגיית ה IP תוכלו להקים מוקד טלפוני המתאים לאתגרי התקופה.

שירותי טלפוניה מתקדמים ל CALL CENTER

בשביל להקים מוקד טלפוני יעיל ישנם שני דברים עיקריים שעליכם לעשות, האחד הוא לאמן את כוח האדם במוקד השירות על מנת להעניק שירות מקצועי ועל מנת להשיג מכירות. לצורך כך ישנן הדרכות מכירות, תסריטי שיחה וכלים שונים לאמן את אנשי המוקד.

ההיבט השני הוא מתן כלים טכנולוגיים מתקדמים עבור מוקד השירות; כלים טכנולוגיים אשר מצד אחד מייעלים את העבודה ומצד שני מאפשרים לעשות דברים מתקדמים יותר עם המוקד הטלפוני.

החלק הטכנולוגי הוא החלק שלנו; אנו מספקים לכם מרכזיות ענן לעסקים המתאימות  ל CALL CENTER כמו כפפה ליד.

המרכזיות הווירטואליות מאפשרות ליהנות משירותי טלפוניה מתקדמים אשר הופכים את המוקד הטלפוני למוקד רב עצמה.

מוקד התורם לביצוע מכירות, לשימור קשרי הלקוחות, להגדלת שביעות הרצון של הלקוח ולחסכון במשאבים ארגוניים.

מרכזיית ענן – פיצ‘רים מתקדמים למוקד טלפוני

בשביל להבין כיצד מערכות טלפוניה מתקדמות ומרכזיות ענן לעסקים יכולות לתרום לפיתוח המוקד הטלפוני, בואו נדבר על יכולות ספציפיות של המערכת.

להלן כמה דוגמאות לחלק מהפיצ‘רים המתקדמים שיש במרכזיות בענן וכיצד ניתן לנצל אותם לטובת המוקד הטלפוני.

מוקד טלפוני

חייגן אוטומטי – החייגן האוטומטי הוא  כלי חשוב המגדיל את תפוקת נציגי השירות. ניתן לחייג באופן אוטומטי מתוך מערכת ניהול קשרי הלקוחות או קובץ נתונים. כך תפחיתו את הזמן ההולך לאיבוד בין שיחה לשיחה. כלומר כך תוכלו להפיק יותר שיחות טלפון בזמן נתון מבלי לשנות את מצבת כוח האדם.

דוחות ופילוח נתונים – המערכת מסוגלת להפיק דוחות בזמן אמת, דוחות המאפשרים לקבל מידע על השיחות שבוצעו/התקבלו לפי חתכים שונים. זהו כלי חשוב לאחראי משמרת ומנהלים הרוצים ללמוד על תפוקות המוקד ולשפר את העבודה.

למשל אם מדובר במוקד מכירות טלפוניות, ניתן לקבל דוחות על השיחות שביצע כל איש מכירות. מנתונים אלו תוכלו להפיק מסקנות כמו כמה דקות נדרשות בכדי לבצע מכירה, או מיהו איש המכירות הכי יעיל…

הקלטת שיחות – מרכזיית ענן למוקד טלפוני מעניקה לכם את היכולת להקליט את השיחות, יש לכך שני שימושים עיקריים. שימוש אחד הוא לצורך הדרכת עובדים; נתן לתת להם דוגמאות אמתיות של מצבים שונים וצורת התמודדות איתם. שימוש שני יכול להיות לצורך יישוב מחלוקות מול לקוחות ואף בעיות משפטיות. הכל מוקלט, הכל מתועד.

האזנה והתפרצות לשיחה  – מרכזיית ענן ל CALL CENTER מעניקה לכם את היכולות להאזין (האזנה שקטה) ולהתפרץ לשיחות. מנהלים ואחראי משמרת יכולים להקשיב מבלי שהלקוח ידע ואף לייעץ לאיש השירות, במידת הצורך ניתן לערב אותם בשיחה. כך ניתן לתמוך ולהדריך את אנשי המוקד בזמן אמת.

ניתוב שיחות מתקדם – המערכת מאפשרת לכם ליצור מעגלי המתנה עבור המוקד הטלפוני. ניתן לקבוע את סדר המענה על פי סיווג הלקוח, לנתב שיחות בהתאם לקריטריונים כמו שפת הדיבור או רמת ההכשרה של איש השירות, שעות הפעילות וכו‘. אם למשל לקוח נזקק לשירות בשפה הרוסית, ניתן לנתב את השיחה ישירות לאיש המוקד הדובר רוסית.

זיהוי שיחה – כאשר אתם מבצעים שיחה תוכלו לבחור איזה מספר יוצג אצל מקבל השיחה. דבר חשוב כאשר מדובר במוקד מכירות מרוחק הרוצה לנהל שיחה עם הלקוח כאילו התקיימה מאותו האזור, כך קל יותר לרכוש את אמון הלקוח.

אינטגרציה עם מערכות CRM – מערכות הטלפוניה החכמות שלנו עובדות באינטגרציה מלאה עם מערכות ניהול קשרי לקוחות. כך יכול להתבצע זיהוי של הלקוח בטרם המענה ואיש המכירות יכול לראות מידע אשר יעזור לו בשיחה. מידע כמו מוצרים קודמים שהלקוח רכש בעבר.

מספר טלפון מקומי – בעזרת מרכזיית IP לעסקים תוכלו לקבל מספרי טלפון מקומיים עבור הלקוחות. כלומר אם אתם מעניקים שירות ללקוחות בדרום הארץ אבל אתם יושבים במרכז, או אפילו שירות ללקוחות בחו“ל, הם תמיד יוכלו לתקשר אתכם עם מספר טלפון בעלות של שיחה מקומית.

לסיכומו של דבר,

אלו הם רק כמה מהתכונות המתקדמות של מרכזיות IP לעסקים. מוקד טלפוני שאינו עושה שימוש במרכזיות מתקדמות פשוט פועל בתקופת האבן וסיכוייו לשרוד בשוק התחרותי הם אפסיים.

אם אתם מעוניינים בהקמת מוקד טלפוני עבור העסק, קטן או גדול, לנו יש את הפתרונות הטכנולוגיים הנדרשים לצורך הקמת CALL CENTER מודרני ואיכותי.

אולי יעניין אותך גם

מערכת לשליחת SMS
כללי

מערכת לשליחת SMS

על מנת להצליח בעולם העסקים עלינו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני כל המתחרים, בעיקר כאשר זה נוגע לתקשורת מול הלקוחות. תקשורת מול הלקוחות חשובה

קרא עוד »
מרכזיות לעסקים

היתרונות של מנהל תיקי לקוחות

חברתנו מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים. פתרונות תקשורת מודרניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסקים להתנהל ביעילות גבוהה יותר, ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים המרחיבות

קרא עוד »
הגיע הזמן להתקדם
הגיע הזמן לשינוי בעסק,
התקדם לשירותים שלנו ותוכל להנות משירותים מתקדמים תוך כדי חסכון בהוצאות!
ועכשיו הצעה מיוחדת עבורך:
דילוג לתוכן