היתרונות של מנהל תיקי לקוחות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

חברתנו מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים. פתרונות תקשורת מודרניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסקים להתנהל ביעילות גבוהה יותר, ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים המרחיבות את יכולות העסק ונותנות מענה לצרכים של העולם העסקי תוך כדי דגש על החזר השקעה, אבטחת מידע, אמינות השירות, דוחות פעילות וכלי מדידה.

אנו מציעים ללקוחותינו מרכזיות IP מתקדמות המאפשרות לעסק להגדיל את כוחו ולהקטין את העלויות; שירותי כוכבית לעסקים המשרתים את המטרות השיווקיות של העסק; פתרונות לקול סנטר; מספרים ווירטואליים וכלי מדידה ועוד שירותים נוספים והכרחיים לעסקים הרוצים להצליח.

בזכות מרכזיות ה IP ושירותי הענן שלנו תוכלו לשפר את כל מערך התקשורת שלכם מול הלקוחות והספקים וגם את התקשורת הפנים ארגונית. הפתרונות שלנו מתאימים לעסקים קטנים וגדולים כאחד; עסקים מקומיים ועסקים המנהלים פעילות בינלאומית. מרכזיות ענן, לצד שאר השירותים שלנו, יעניקו גם לעסק הקטן ביותר את הכלים של העסקים הגדולים וישפרו את מקומו בעולם העסקים הכל כך תחרותי.

תמיד חרטנו על דגלנו את השאיפה להעניק פתרונות תקשורת בהתאמה אישית. אנו מבינים שלכל עסק ישנם צרכים שונים הנובעים מצורת הפעולה של העסק, היקף העסק, הענף שבו הוא פועל, התחרות, שוק הלקוחות ואופי המוצרים והשירותים שהעסק מעניק. על מנת להפוך זאת ליותר מרק סיסמה בחרנו במודל עבודה בו לכל לקוח ישנו מנהל תיקי לקוחות אשר מלווה אותו ומעניק לו שירות אישי, כך אנו יכולים להעניק ללקוחותינו שירות טוב יותר ומענה מהיר לבעיות.

פתרונות תקשורת מתקדמים

אנו מעניקים לכם פתרונות תקשורת מתקדמים של מרכזיות ענן וטכנולוגיית IP. כאשר מדובר במערכות טכנולוגיות ברור שישנו צורך בשירות טכני ללקוח. כל עיכוב בשירות או ביעילותו פוגע במהלך העסקים הרגיל שלכם ולכן חיפשנו אחר הדרכים להפוך אותו ליעיל יותר.

בעוד בחברות אחרות ישנה הפרדה מוחלטת בין הצוות הטכני לבין מחלקת המכירות, אנו מצאנו לנכון לאחד בין שני הגורמים. ההפרדה בין אנשי המכירות לבין אלו אשר מכירים את הצד הטכני של המערכות הופכת את התהליך למסורבל ומייצרת בעיות רבות מהן נעדיף להימנע. במקרים רבים אנשי המכירות אינם יודעים לענות על שאלות הלקוחות, במיוחד כאשר מדובר בשאלות טכניות לגבי הטמעת המערכת, השימוש בה והפונקציות השונות שלה. אנשי המכירות מתקשים לענות על השאלות ואף עלולים למסור מידע מוטעה בתמימות ומתוך חוסר הבנה טכנית.

כאשר לקוח מחפש אחר פתרונות תקשורת מתקדמים עבור העסק הוא רוצה להבין ולדעת את כל הפרטים. חשוב לו להבין כיצד תתבצע הטמעת המערכת וכיצד יתבצע הניהול השוטף. כאשר עובדים עם מנהל תיקי לקוחות המכיר גם את הצדדים הטכניים וההיבטים השונים של השימוש היום יומי במערכות תקשורת מתקדמות ניתן לקבל תשובות אמתיות לשאלות אשר מטרידות את הלקוח.
בצורת עבודה זו אנו יכולים לקבל הבנה גדולה יותר של צורכי הלקוח ואנו יכולים לעזור ולייעץ בבחירת השירות המתאים לצרכיו של הלקוח.

מנהל תיק לקוחות – תקשורת מהירה ויעילה

מכירים את זה שאתם מתקשרים לספק השירות, מקבלים מענה קולי המבשר לכם על מיקומכם בתור, מחכים רבע שעה בשביל שיענה לכם איש שירות; אתם מגוללים בפניו את הסיפור בשביל שבסוף יעביר אתכם לשלוחה אחרת ושוב יש לחזור על ההיסטוריה… אצלנו ב MVoice זה לא עובד ככה. בתור חברה שמתמחה בפתרונות תקשורת יעילים לעסקים אנו מחויבים לתת גם שירות יעיל ללקוחותינו.

אצלנו תוכלו לתקשר ישירות מול מנהל תיקי הלקוחות באמצעות הוואטסאפ. כך יש לכם ערוץ תקשורת קל ומהיר בעזרתו תוכלו לקבל שירות ולפתור כל בעיה ביעילות ובמהירות. מבעיות טכניות ועד עניינים אדמיניסטרטיביים. מנהל תיק לקוחות אישית תמיד מעורב ואין צורך לגולל בפניו את הבעיה בכל פעם שמתקשרים.

מנהל תיקי לקוחות WIN-WIN

אנו מאמינים בגישת ה WIN-WIN ולכן בחרנו בצורת עבודה זו. עבודה עם מנהל תיקי לקוחות מבטיחה לכם עבודה מול אדם אחד לאורך זמן, אדם המבין את הצרכים שלכם ותמיד מעורב בעניינים. זה מקל עליכם את ההתנהלות מולו ומשפר את השירות. אנו מרווחים מזה לקוחות יותר מרוצים וגם את האפשרות להפיק לקחים ולשפר את השירות והמוצרים באופן מתמיד. מנהל תיק הלקוח תמיד קשוב לצרכים והבעיות של הלקוח והוא מעביר את המידע להנהלה על מנת לשפר ו/או להציע שירותים חדשים העונים בצורה טובה יותר לצורכי הלקוח. אנו מאמינים כי תקשורת טובה בין העסק לבין הלקוח היא המפתח לשיתוף פעולה ארוך טווח.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי תקשורת מתקדמים תוך כדי קבלת שירות אקסלוסיבי אישי עבור העסק שלכם. פנו אלנו עכשיו ונקצה עבורכם מנהל תיקי לקוחות אשר ישמח לספר לכם בהרחבה על השירותים שלנו; שירותים הכוללים מרכזיות IP לעסקים; פתרונות למוקדי שירות; שירותי כוכבית לעסקים;  שלוחות חכמות; שיחות בינלאומית, שירותי אינטרנט ועוד.

אולי יעניין אותך גם

כללי

מערכת לשליחת SMS

על מנת להצליח בעולם העסקים עלינו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני כל המתחרים, בעיקר כאשר זה נוגע לתקשורת מול הלקוחות. תקשורת מול הלקוחות חשובה

קרא עוד »
כללי

הקלטת שיחות – קווים מנחים

מאת עו״ד (רו״ח) אורן דה-לנגה שיחות מוקלטות עולות חדשות לבקרים לכותרות, אך גורמים רבים עדיין לא הפנימו עד כמה מדובר בפרקטיקה נפוצה בקרב עסקים ואנשים

קרא עוד »
הגיע הזמן להתקדם
הגיע הזמן לשינוי בעסק,
התקדם לשירותים שלנו ותוכל להנות משירותים מתקדמים תוך כדי חסכון בהוצאות!
ועכשיו הצעה מיוחדת עבורך:
דילוג לתוכן