מערכת לשליחת SMS

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

על מנת להצליח בעולם העסקים עלינו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני כל המתחרים, בעיקר כאשר זה נוגע לתקשורת מול הלקוחות.

תקשורת מול הלקוחות חשובה לצורך שיווק, סגירת עסקאות וגם מתן שירות שוטף ללקוחות.

ישנם דרכים רבות באמצעותן אנו יכולים לתקשר עם הלקוחות – שיחות טלפון, הודעות בדואר האלקטרוני, באמצעות אפליקציות מסרים מיידים, באמצעות רשתות חברתיות ועוד.

לכל צורת תקשורת יש את היתרונות והחסרונות שלה, ובוודאי לעסק שלכם יש את צורת התקשורת המועדפת עבורכם. אך כאשר אנו עובדים מול לקוחות צורת התקשורת המועדפת היא לא מה שנוח לכם אלא מה שנוח ללקוח.

ישנם לקוחות אשר יעדיפו לנהל הכל בטלפון, אחרים באמצעות הוואטסאפ או דרכים אחרות.

לכן עליכם להטמיע במערך השירות שלכם יכולות מתקדמות אשר יאפשרו להתנהל מול הלקוח במגוון צורות.

מערכת לשליחת SMS עוסקת בדיוק בזה, מתן עוד אפשרות לתקשורת יעילה מול הלקוח במקום שבו זה נוח ללקוח – הניסיון מראה ששליחת הודעות טקסט זוכה להתייחסות גבוהה יותר משאר הלקוחות.

הודעות SMS אינן נופלות בין מסנני הספאם וזוכות לאחוזי תגובה והתייחסות הגבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לדואר אלקטרוני. ולא רק שישנם אחוזי התייחסות גבוהים, ישנה גם תגובה מהירה ומיידית.

עד להופעתה של מערכת לשליחת SMS, שיטת תקשורת זו הייתה בעייתית ולא יעילה עבור העסק.

לעסק היו חסרים הכלים לנהל את התקשורת, לעקוב אחריה, למדוד אותה ולהכניס תהליכי אוטומציה.

מערכת לשליחת SMS הפכה את ערוץ תקשורת זה לקל, נוח, זול ואטרקטיבי מאוד עבור העסקים.

שליחה וקבלת הודעות

לא רק שמערכת SMS לעסקים מאפשרים לכם להכניס תהליכי ניהול ואוטומציה בשליחת הודעות, ניתן גם לקבל באמצעותה הודעות ולנהל אותן בצורה מסודרת.

המערכת מאפשרת לכם לקבל את ההודעות, להפנות אותן לדואר האלקטרוני ולהתייחס אליהן מתוך ממשק המחשב ללא צורך בטלפון נייד.

בעזרת המערכת תוכלו לאסוף נתונים מהודעות הטקסט הנכנסות, לקבל דוחות ואף לייצא אותם לצורך שימוש באפליקציות אחרות. יכולת זו מאפשרת לכם גם לנהל צ‘ט מול הלקוח בזמן אמת.

התכונות של מערכת לשליחת הודעות SMS

ממשק ניהול ממוחשב – מערכת לשליחת הודעות טקסט לעסקים מתנהלת באמצעות ממשק WEB ממוחשב המאפשר לכם לשלוח הודעות SMS ישירות מהמחשב. אין צורך להקליד הודעות אישיות בטלפון הנייד, ניתן לשלוח בבת אחת הודעות לרשימת תפוצה בצורה נוחה ביותר.

ניהול רשימת תפוצה – ניהול רשימת התפוצה שלכם הופך לקל ביותר עם מערכת SMS לעסקים. ניתן לייבא ולייצא מנענים בקלי קלות, לחפש, לערוך, להוסיף ולמחוק נמענים.

שיחה מזוהה – כיצד תרצו לזהות את עצמכם בעת שליחת ההודעה. באמצעות מערכת לשליחת הודעות SMS תוכלו לבחור האם ההודעה תופיע כהודעה ממספר טלפון או שבמקומו יופיע שם החברה/המותג.

פרסונליזציה – בעזרת המערכת תוכלו לפנות לכל לקוח מהמאגר באופן אישי.

תזמון מועד השליחה – בעזרת המערכת תוכלו לתכנן את מועד השליחה לפי תאריך ושעה. למשל תוכלו לשלוח הודעה על מבצע בערב החג או לשלוח לקבוצות לפי תאריך יום ההולדת.

תמיכה בענן – המערכת נעזרת בטכנולוגיית הענן, מה שמאפשר לכם להתחבר אל המערכת מכל מקום, לקרוא הודעות, לשלוח הודעות ולזמן קמפיינים שיווקיים.

אינטגרציה עם מערכות CRM – המערכת מאפשרת לכם לייצא את ההודעות ואת מאגר אנשי הקשר לצורך אינטגרציה עם מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלכם.

צירוף מדיה – בעזרת המערכת תוכלו לשלב גם מדיה בהודעות ה SMS. ניתן להוסיף אימוג‘י, תמונות, קישורים לדפי נחיתה, מילוי טפסים ועוד.

הסרה אוטומטית – אם הלקוח אינו מעוניין להמשיך לקבל הודעות הוא יכול לבחור בהסרה אוטומטית, פונקציה הכרחית על מנת לעמוד בתקנות הפרטיות.

מה ניתן לעשות עם מערכת SMS לעסקים

קמפיינים – בעזרת מערכת לשליחת SMS תוכלו לנהל קמפיינים מוצלחים ולהגדיל את המכירות ואת נאמנות הלקוח. ניתן להודיע ללקוחות על מבצעים, לשלוח קופונים וכל מידע פרסומי אחר למאגר הלקוחות שלכם.

ניהול הצבעות – מערכת SMS לעסקים מאפשרת לכם לקיים אינטראקציה מול הלקוחות הכוללת גם הצבעות וסקרים.

את תוצאות הסקרים תוכלו לקבל בזמן אמן ולראות אותם מוצגים בצורה גראפית. פונקציה מתקדמת זו יכולה להתאים לתכניות ריאלטי, אירועים וכנסים בהם תרצו לנהל אינטראקציה עם הקהל ולמבחר מטרות בתחום הבידור והעסקים.

כמו תמיד חברת MVOICE עומדת לשירותכם עם שירותי התקשורת המתקדמים ביותר. סל השירותים שלנו, הכולל מרכזיות IP ומבחר שירותי תקשורת בהתאמה אישית מתאים לכל סוגי העסקים ומאפשר לכל עסק להרחיב את יכולות התקשורת והשיווק שלו, תוך כדי הפחתת עלויות. על מנת לדעת עוד על מערכת לשליחת הודעות SMS והשירותים הנוספים שלנו צרו קשר ונשמח לעבוד יחדיו.

אולי יעניין אותך גם

מרכזיות לעסקים

היתרונות של מנהל תיקי לקוחות

חברתנו מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים. פתרונות תקשורת מודרניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסקים להתנהל ביעילות גבוהה יותר, ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים המרחיבות

קרא עוד »
כללי

הקלטת שיחות – קווים מנחים

מאת עו״ד (רו״ח) אורן דה-לנגה שיחות מוקלטות עולות חדשות לבקרים לכותרות, אך גורמים רבים עדיין לא הפנימו עד כמה מדובר בפרקטיקה נפוצה בקרב עסקים ואנשים

קרא עוד »
הגיע הזמן להתקדם
הגיע הזמן לשינוי בעסק,
התקדם לשירותים שלנו ותוכל להנות משירותים מתקדמים תוך כדי חסכון בהוצאות!
ועכשיו הצעה מיוחדת עבורך:
דילוג לתוכן