מרכזיות בענן מאפשרות לייעל את התקשורת והתפקוד הארגוני, כמו גם לחסוך לארגון כספים רבים.
הפעם לא נדבר אתכם על מהי מרכזיית IP בענן וכיצד היא עובדת, במקום זאת נדבר אתכם על השימוש היום יומי במערכת – על הפיצ’רים המרכזיים בעזרתם ניתן לשפר את ביצועי הארגון.
הפיצ’רים הרבים משפרים את התקשורת הפנים ארגונית, התקשורת מול הלקוחות וגם נותנים כלים מתקדמים למנהלים, כלים המאפשרים למנהל לראות את התמונה הגדולה.
מרכזיות IP – שימוש יום יומי
- פירוט שיחות – מרכזיית IP מאפשרת להפיק דוחות מפורטים על השיחות שבצעו, כולל שימוש בפילטרים. תכונה זו היא חשובה מאוד עבור הדרג הניהולי, למשל כאשר מדובר במוקד טלפוני, אך לא רק, ניתן להפיק ממנה הרבה מאוד מידע חשוב להתייעלות הארגון.
- שיחות פנים חינם – בעזרת מרכזיית IP תוכלו לבצע את כל השיחות הפנימיות בארגון ללא תשלום, דבר המייעל את התקשורת הארגונית, תהליכי העבודה וכמובן חיסכון ניכר בעלויות. גם אם הארגון מנהל פעילות מבוזרת, אפילו בחו”ל, כל עוד עולם מחוברים למרכזיות בענן השיחות הן חינם.
- רשימה שחורה – ניתן להגדיר במערכת מספרים ברשימה שחורה, כמו למשל במקרה שלקוח ביקש שלא לפנות אליו שוב. או במקרים של מטרידים טלפוניים. בעזרת המערכת ניתן למנוע שיחות נכנסות/יוצאות למספר זה.
- האזנות שקטות – בעזרת מרכזיית IP ניתן לבצע האזנות שקטות לשיחה. למשל מנהל שירות לקוחות יכול להאזין לשיחה של אחד מנציגי השירות ולהעניק עזרה וייעוץ מבלי שהלקוח יהיה מודע לכך.
- הקלטת שיחות – מקובל מאוד, בעיקר במרכזי שירות (CALL CENTER) להקליט את השיחות ואת זה ניתן לעשות בעזרת מרכזיית IP בענן.
הקלטת השיחות יכולה לתרום להדרכת עובדים ותיעוד ההתקשרות עם הלקוח.
התייעלות עסקית
ניתוב שיחות IVR – בעזרת מרכזיות בענן ניתן ליישם מערכת של ניתוב שיחות דינמי. המערכת יכולה לתת מענה אוטומטי ולנתב את השיחות באמצעות תפריט קולי. ניתן לנתב את השיחות לפי שלוחות וגם ניתוב אוטומטי לפי שעות העבודה ועוד אפשרויות מתקדמות.
חדרי ועידה ווירטואליים – בעזרת מרכזיות בענן ניתן לקיים שיחות ועידה, כולל שיחות ווידאו. השיחות יכולות להתקיים גם כאשר המשתתפים נמצאים במקומות מרוחקים בארץ ובחו”ל. בעזרת שיחות ועידה ניתן לשפר את התקשרות בין מנהלים, אל מול הלקוחות וכו’. הן מאפשרות יעילות וחוסכות נסיעות, טיסות וזמן יקר.
שירותי פקס -פקס מהווה דרך יעילה להעברת מסמכים. בעזרת מרכזיות בענן תוכלו להיפטר ממכונת הפקס וגם לחסוך בהוצאות הנייר. מרכזיית IP מאפשרת לכם לעבוד עם שירות MAIL2FAX ו FAX2MAIL.
אבטחה ויציבות
הצפנת שיחות – ביטחון וסודיות הם דבר חשוב בארגון. שום ארגון לא רוצה שהמידע הארגוני שלו ידלוף החוצה ויסייע למתחרים. מרכזיות IP מאפשרות הצפנת שיחות ללא צורך בהשקעת משאבים נוספים.
מספר טלפון מקומי – מרכזיות בענן לא רק מסייעות לתקשורת בתוך הארגון, אלא גם ללקוחות הפונים אליכם. בעזרת מרכזיות בענן ניתן להקצות מספר טלפון מקומי,
גם בארץ וגם בחו”ל, וכך לאפשר ללקוחות להתקשר אליכם בעלות של שיחה מקומית.
התאמה למערכות CRM – מרכזיית IP יכולה לעבוד באינטגרציה מלאה עם מערכות לניהול קשרי הלקוחות של הארגון ובכך לייעל את תהליכי העבודה ולשלב אוטומציה.
חיוג ממסך המחשב – בעזרת המערכת ניתן לבצע חיוג ישיר בעזרת הקלקה במסך המחשב. זה מאיץ ומייעל תהליכם וגם מפחית טעויות הקלדה.