מהן מרכזיות ולמה להשתמש בהן?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

מרכזיות טלפון הן האמצעי שמאפשר לקשר בין מכשירי טלפון, כלומר לאפשר ביצע שיחה. זוהי ההגדרה הבסיסית ביותר מהרגע שהומצאו הטלפונים והמרכזיות. כמובן שמרכזיות הטלפון הישנות שונות מאוד מאלו שפותחו אחריהן. מרכזיות הטלפון המודרניות עובדות בצורה אוטומטית, בעזרת אלוגריתם פעולה לפיו הן פועלות ומכוונות את תנועת השיחות.

העולם העסקים המתפתח הציב דרישות חדשות ומרכזיות הטלפון היו חייבות להתפתח ולאמץ טכנולוגיות חדשות על מנת לענות לצרכים החדשים של עולם העסקים. עולם העסקים של היום נשען הרבה מאוד על טלפונים ותקשורת בכלל, הוא תחרותי וגלובלי; עולם העסקים היום מסתכל על השיווק בצורה רחבה יותר וחושב במושגים של חווית לקוח ושיפור השירות ובמלי לזנוח את השאיפה לחסוך בעלויות. מרכזיות הטלפון של פעם נותרו מאחור ואינן יכולות לספק פתרונות לעולם העסקים המתפתח ולכמויות התקשורות שהוא דורש.

מרכזיות הטלפונים הלכו והתפתחו על מנת לענות לדרישות של עולם העסקים ולאט לאט עברנו לשימוש במרכזיות IP המציבות יכולות מתקדמות. חלקנו לקחו זאת צעד נוסף קדימה ועברו למרכזיות בענן. מרכזיות בענן הן מרכזיות IP לכל דבר, אך הן מבטלות את הצורך בציוד בבית העסק. בעצם הן מציעות את אותן היכולות של מרכזיות ה IP, רק בצורה זולה ויעילה יותר.

למה להשתמש במרכזיות מתקדמות ?

תקשורת אפקטיבית עם הלקוחות, כמו גם שאר הקולגות וספקי השירותים היא דבר הכרחי לעסק מצליח ולמוניטין חיובי. אבל איך מערכת טלפון מתקדמת מסייעת לכם להשיג זאת?

לא מותירים שיחות ללא מענה – הלקוחות עלולים לחוות תסכול כאשר הם מתקשרים לעסק ולא מקבלים מענה, דבר שיכול לקרות בקלות עם מערכות הטלפון הישנות. מרכזיות IP יכולות לשים סוף לבעיה ולהבטיח שכל אחד יקבל מענה, אפילו כאשר זה מחוץ לשעות הפעילות. ישנן מספר דרכים בעזרתן מרכזיות IP יכולות לעשות זאת.  לצורך הדוגמה הן יכולות להפנות את הלקוח לתא קולי בו הוא ישאיר הודעה ויחזרו אליו במהלך שעות הפעילות. אך המערכות יכולות גם לנתב את השיחות ולוודא שבזמן הפעילות כל שיחה תקבל מענה.

העלאת היעילות – רבים מהארגונים היום מחזיקים פעילות המבוזרת מבחינה גאוגרפית ומחולקת לצוותים שונים. אם הארגון שלכם מתנהל כך, יצירת קשר עם אדם מסוים עלולה להפוך לבעייתית וגוזלת זמן מהלקוחות. זה גם מעמיס עבודה לא הכרחית על שאר העובדים אשר עסוקים בהעברת שיחות וחיפוש אחר האדם המתאים במקום להתעסק בעבודתם. זמן זה כסף שאתם מפסידים כאן, שלא לדבר על תסכול הלקוח שמבזבז יותר מידי זמן. מרכזיות IP בענן יכולות לשים לזה סוף. הן יכולות להקטין את מספר הצעדים הנדרשים עד לקבלת המענה הנדרש. הן עושות זאת באמצעות שימוש בשלוחות וניתוב שיחות מתקדם. למשל אם עובד נמצא מחוץ למשרד, ניתן לנתב את השיחות אל הנייד.

שיפור שיתוף הפעולה – בכל ארגון ישנן מערכות שונות, מחלקות שונות, צוותים שונים ועובדים שונים אשר צריכים לשתף פעולה ולעבוד יחדיו לצורך ביצוע הפעולות הנדרשות לקיום העסק ופעילותו. יכולות התקשורת המתקדמות מסייעות לשמירה על קשר שוטף בין כל היחידות הארגוניות והעובדים בצורה יעילה המשפרת את העבודה המשותפת של כולם. היא מאיצה את העברת המידע העסקי ומקטינה את בזבוז הזמן.

נגישות לשוק – מרכזיות ענן לעסקים יכולות לעזור אפילו לעסק הקטן ביותר ליצור את הרושם של ארגון גדול ומקצועי. הן מעניקות לארגון כלים אשר עד היום נחשבו למותרות של ארגונים גדולים ואילו עכשיו הן זמינות גם לעסקים קטנים. העסק משדר לשוק את המסר שהוא שם במרכז את שירות הלקוחות והוא יכול להגדיל את אמון השוק בארגון.

עלויות תחזוקה נמוכות

כל ארגון פועל במקביל בשני מישורים, מצד אחד הוא מחפש את הכלים שיאפשרו לו לעשות דברים חדשים, כלומר את הפתרונות הטכנולוגיים. אך מצד שני הוא גם מחפש את הפחתת העלויות. מרכזיות IP בענן בעצם מפגישות את שני העולמות – הן מעניקות לעסק כלים טכנולוגיים חדשים, אך גם מקטינות את העלויות. המעבר למרכזיות ענן מאפשר לעסק לחסוך בציוד ובתחזוקת הציוד, זהו בעצם השינוי הטכנולוגי המהותי אשר הנגיש את המרכזיות המתקדמות גם לעסקים הקטנים ודלי המשאבים.

רוצים לדעת עוד? רוצים לראות כיצד היכולות המתקדמות של מרכזיות הענן יכולות לתרום לעסק שלכם? התקשרו אלינו ונשמח לייעץ וללוות אתכם בתהליך שדרוג המרכזייה שלכם. שיפור התקשורת יבוא לידי ביטוי גם בתקשורת מול הלקוחות וגם בתקשורת הפנים ארגונית וייסע להצלחתו הכלכלית של הארגון.

אולי יעניין אותך גם

כללי

מערכת לשליחת SMS

על מנת להצליח בעולם העסקים עלינו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני כל המתחרים, בעיקר כאשר זה נוגע לתקשורת מול הלקוחות. תקשורת מול הלקוחות חשובה

קרא עוד »
מרכזיות לעסקים

היתרונות של מנהל תיקי לקוחות

חברתנו מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים. פתרונות תקשורת מודרניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסקים להתנהל ביעילות גבוהה יותר, ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים המרחיבות

קרא עוד »
הגיע הזמן להתקדם
הגיע הזמן לשינוי בעסק,
התקדם לשירותים שלנו ותוכל להנות משירותים מתקדמים תוך כדי חסכון בהוצאות!
ועכשיו הצעה מיוחדת עבורך:
דילוג לתוכן