עוברים לענן וחוסכים אלפי שקלים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

כל עסק נזקק לשירותי תקשורת: שירותי התקשורת משמשים את עובדי העסק, בכל הדרגים, לתקשר אחד עם השני; לתקשר עם נותני שירותים וספקים וכמובן לתקשר עם הלקוחות. ככל שהארגון גדול יותר, כך הצורך בתקשורת הופך למורכב ויקר בעיקר בארגונים המנהלים פעילות על פני שטח גאוגרפי גדול. ללא תקשורת הארגון לא יכול לתפקד ובהחלט מובן מדוע ארגונים משקיעים הרבה בתקשורת. אך ככל שאנו תלויים יותר בתקשורת, כך גם הוצאות התקשורת מתנפחות והופכות להוצאה מכבידה על העסק. זוהי הנקודה בה נכנסות לתמונה מרכזיות הענן של MVoice, פתרון תקשורת אשר עשוי לחסוך לעסקים אלפי שקלים בשנה.

מהן מרכזיות ענן?

מרכזיות ענן הן מרכזיות תקשורות העובדות בטכנולוגיית VoIP, טכנולוגיה בה השיחות מעברות לאותות דיגיטליים ומועברים על גבי רשת האינטרנט. החידוש במרכזיות ענן לעומת מרכזיות IP רגילות הוא שכל פעולות המרכזייה עוברות לענן, לצורך העניין אלו שרתי האינטרנט שלנו, ואינן דורשות שרתים ייעודיים אצלכם בעסק. שימוש במרכזיות ענן אינו משנה דבר בתפקוד היומיומי של העסק, כלומר אינו יוצר מגבלה. מבחינת משתמש הקצה, הוא יכול לבצע שיחות טלפון רגילות כמו תמיד. העובדים אינם נדרשים לשום הכנה מיוחדת ובטח שלא להיות מומחים לתקשורת מחשבים, פשוט להרים את הטלפון ולחייג את מספר השלוחה או מספר הטלפון.

המעבר למרכזיות ענן מעניק לעסק שני יתרונות מרכזיים: הפחתת עלויות תקשורת מצד אחד, ומהצד השני גישה לשירותי תקשורת מתקדמים. כלומר לצד החיסכון הכספי, אתם מקבלים מערכת חזקה ומתוחכמת הפותחת לכם עולם של אפשרויות תקשורת מתקדמות המעניקות ערך מוסף לארגון.

מרכזיות ענן חוסכות לכם כסף

המעבר למרכזיות ענן חוסך לארגון הרבה מאוד כסף. לאחר המעבר הארגון אינו נדרש להחזיק שרתים יקרים עם צוות תפעולי שגם הוא ממש לא זול. כל הצד הטכני עובר לידיים של נותן השירות. העסק משלם עבור השירות ואינו נדרש לטפל בצד הטכני. החזקת שרתים בעסק דורשת השקעת משאבים רבים ואת זה אנחנו יכולים לחסוך לכם. מעבר למרכזיות ענן מעניק לכם שירות עם עלויות קבועות וללא הוצאות בלתי צפויות על החזקת שרתים. אנו ספקי השירות מעניקים לכם חבילת שירותים התואמת לצרכים שלכם ומאפשרת לכם לחסוך בעלויות. בעזרת המרכזייה תקטינו את עלויות השיחות, אפילו כאשר מדובר בשיחות לחו“ל.

המעבר למרכזיית ענן מבטל את התשלום על קווי הטלפון, אין צורך לרכוש קווים חדשים ואין הגבלה על כמותם. התקשורת הפנים ארגונית מתבצעת באמצעות שלוחות כאשר השיחות בין השלוחות מתבצעות ללא תשלום, גם במידה והארגון מנהל פעילות גלובאלית עם סניפים ברחבי העולם, עדיין השיחות בין השלוחות הן חינם מכל מקום בעולם. שימוש במרכזיות ענן חוסך לעסק עשרות אחוזים בהוצאות התקשורת.

מרכזיית ענן עם ערך מוסף

חיסכון כספי משמעותי הוא סיבה טובה מדוע לעבור למרכזיות ענן, אך הוא לא הסיבה היחידה. המעבר לענן מאפשר לעסק ליהנות מתכונות מתקדמות המשפרות את יכולות התקשורת ובכך את ביצועי הארגון.  שירותי הטלפוניה המתקדמים שמציעה לכם תקשורת בענן מאפשרים לארגון ליהנות משירותי ניתוב שיחות ומענה קולי מתקדמים IVR, מערכות אלו יכולות לפעול בשפות שונות ולאפשר למתקשרים לבצע פעולות שונות באמצעות הקשה על מספר. הן תומכות במעגלי המתנה וקביעת תורים להעברת השיחות לאיש השירות על פי אסטרטגיה שנקבעה. הן יכולות לכוון את השיחות למענה או תא קולי בהתאם לשעות הפעילות ועוד רשימה ארוכה של יכולות.

רוצים לדעת עוד על שירותי מרכזיית ענן? רוצים גם לחסוך כסף לעסק? אנו ב MVoice  נשמח לשדרג את מערכות התקשורת שלכם למרכזיות ענן מתקדמות.

אולי יעניין אותך גם

כללי

מערכת לשליחת SMS

על מנת להצליח בעולם העסקים עלינו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני כל המתחרים, בעיקר כאשר זה נוגע לתקשורת מול הלקוחות. תקשורת מול הלקוחות חשובה

קרא עוד »
מרכזיות לעסקים

היתרונות של מנהל תיקי לקוחות

חברתנו מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים. פתרונות תקשורת מודרניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסקים להתנהל ביעילות גבוהה יותר, ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים המרחיבות

קרא עוד »
הגיע הזמן להתקדם
הגיע הזמן לשינוי בעסק,
התקדם לשירותים שלנו ותוכל להנות משירותים מתקדמים תוך כדי חסכון בהוצאות!
ועכשיו הצעה מיוחדת עבורך:
דילוג לתוכן