כל עסק המודאג לגבי היעילות והחיסכון בוודאי כבר יודע שמעבר לתקשורת VoIP הוא הדרך הכי טובה לחסוך בהוצאות התקשורת של הארגון.
תקשורת VoIP (המתאפשרת בזכות מרכזיות IP) עונה על כל הצרכים של העסק ואף מעניקה כלים נוספים שאינם אפשריים ללא שימוש ב VoIP.
אז בואו נבחן את 6 היתרונות של תקשורת VoIP ומרכזיות הענן.
- עלות שיחה נמוכה – טכנולוגיית VoIP עושה שימוש בתשתיות האינטרנט ובפרוטוקול ה IP על מנת לבצע שיחות טלפון. זאת במקום להשתמש בקווי טלפון רגילים. בשיטה זו הקול מקודד למידע דיגיטלי המועבר על גבי רשת האינטרנט, דבר אשר גם מבטיח לכם איכות שיחה גבוהה, וגם עלויות זולות יותר. הדבר נכון גם לשיחות מקומיות וגם עבור שיחות ליעדים רחוקים. מרכזיית IP מאפשרת לכם להוזיל את כל העלויות של השיחה. באמצעות שימוש במרכזיות IP תוכלו לא רק להוזיל את עלויות השיחות עבור העסק, אלא גם לספק ללקוחות אמצעי ליצירת תקשורת זולה עם העסק. למשל אם יש לכם לקוחות בחו“ל. ניתן להקצות עבורם מספר ווירטואלי אשר יאפשר להם לתקשר עם העסק בעלות של שיחה מקומית.
- ניוד השירות – אם העסק שלכם צריך לשנות את מיקומו הפיזי, שימוש בתקשורת VoIP הוא יתרון גדול עבור העסק מכיוון שמספרי הטלפון יעברו יחד אתכם. במרכזיית טלפון מסורתית, לכל קו המחובר באופן פיזי לעסק משויך מספר טלפון. במצבים אלו כל מעבר של העסק דורש תיאום עם חברות הטלפון לצורך העברת המספר. שימוש במרכזיית IP ושירותי VoIP פותר לכם את הבעיה בקלות.
- מגוון הפיצ‘רים – שימוש במרכזיות IP בענן מאפשר לכם מולטי טסקינג; לעשות הרבה יותר דברים בו זמנית. למשל אם אתם עסוקים בשיחת טלפון, אבל אתם נמצאים בהמתנה, המתנה אשר במהלכה אינכם יכולים לענות לשיחות אחרות של הלקוחות – בעזרת מרכזיית ענן וטכנולוגיית ה IP תוכלו להפנות את השיחות לתא קולי ולקבל את ההודעות בצורה טקסטואלית לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם. בעודכם נמצאים בהמתנה תוכלו לקרוא את ההודעות ואף להאצילן לעובדים אחרים, אשר יטפלו בפנייה, בלחיצת כפתור. זהו רק אחד מהפיצ‘רים המתקדמים של מרכזיות IP בענן.
- שיחות ועידה בקלות – עוד פיצ‘ר חשוב של המערכת הוא הקלות של קיום שיחות ועידה. מכיוון שכל השיחות מקודדות למידע דיגיטלי במקום שימוש בקווי טלפון רגילים, פתיחת שיחת ועידה וההשתתפות בהן נעשית בקלות רבה. שיחות ועידה הן דבר מאוד מקובל בארגונים, בעיקר בימינו כאשר עסקים מנהלים פעולות מבוזרות ואף בינלאומיות עם משרדים ומנהלים במקומות שונים בעולם. נכון, ניתן לקיים שיחות ועידה גם במערכות טלפוניות מסורתיות שאינן עובדות בטכנולוגיית ה IP, אך יש צורך בתשלום נוסף עבור השירות. אך כאשר יש לכם מרכזיית IP בענן, זהו פשוט עוד פיצ‘ר מחבילת השירות ואין צורך לשלם עליו בנפרד וגם איכות השיחה גבוהה יותר. גם כאשר מדברים על שיחת ועידה בווידאו, הן יותר פשוטות ליישום בעזרת מרכזיית IP. כך ניתן לנהל עסקים גלובליים כאילו הלקוחות נמצאים כאן אתכם.
- אינטראקציה יעילה עם הלקוחות – בכלכלה הגלובלית של ימינו, עסקים נמצאים בכל מקום ובמקרים רבים במרחק גדול מהלקוחות, דבר הדורש נסיעות. למשל חברה ישראלית יכולה להציע שירותים ללקוחות מעבר לים. אך בעזרת שימוש במרכזיות IP בענן ניתן לשפר את יעילות התקשורת עם הלקוחות, גם מבחינת העלויות של התקשורת וגם מבחינת איכות התקשורת כפי שכבר הסברנו. היכולות של מרכזיות IP מפצות על המרחקים הגאוגרפיים.
אך זהו רק היבט אחד של שיפור התקשורת עם הלקוחות. אפשרות אחרת אשר משפרת את התקשורת עם הלקוחות היא ניתוב השיחות המתקדם המאפשר לנתב את השיחות בין יחידות שונות של העסק לפי מאפיינים שונים. למשל חברות רבות מפנות את השיחות למספר מסוים, אך אם לאחר כמה צלצולים אין מענה, ניתן להעביר את השיחה לטלפון הנייד. כך הלקוח תמיד ייהנה מזמינות השירות מבלי להסתבך בביצוע שיחות חוזרות וניסיונות התקשרות למספרים שונים. חברות רבות וגדולות בעולם למעשה זונחות את התא הקולי כי הן מבינות שניתוב שיחות מתקדם יותר יעיל מאשר התמודדות עם כמות ההודעות בא הקולי. זהו שיקול עסקי שלכם, מרכזיית IP בענן מאפשרת לכם לעשות הכול.
גם העברת מסמכים בין העסק ללקוח או בין יחידות שונות של העסק יכולה להתבצע בקלות גם כאשר אין לכם פקס בסביבה. גם אותם ניתן להעביר על גבי תשתיות האינטרנט. - אמינות המערכת – דאגה נפוצה בקרב אלו אשר עושים שימוש במרכזיית IP בענן היא מה קורה במידה וישנו תקלות בגישה לאינטרנט. אפילו תקלה של כמה שעות יכולה לכאורה לשתק את התקשורת העסקית ובכך לפגוע בעסק. האמת שהדאגה מיותרת. במרכזיות IP יש להם יכולות ניתוב שיחות מתקדמות וגם אם מכשיר מסוים, כמו טלפן IP אינו זמין בגלל תקלה טכנית ברשת, תמיד ניתן להפנות את השיחות לסלולר.
אם עדיין לא עברתם למרכזיות IP לעסקים וטלפוניית VoIP, כדאי שתעשו זאת על מנת לחסוך לעסק שלכם כסף ועל מנת לשפר את יעילותו וגם את יכולותיו.
על מנת לדעת יותר על מרכזיות IP, אופן היישום של המערכת והתועלות הארגוניות שתפיקו מה, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציגי המכירות של MVOICE.