מהפכת הכוכביות לעסקים של ישראל

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

יש משפט שאומר ש”התקדמות אינה אפשרית ללא שינוי”. רצינו להציג בפניכם שירות מוכר שמקדם בצורה משמעותית כל עסק, בעלות מינורית ובלי צורך בשינוי פנים ארגוני – הקצאת מספר כוכבית כמספר ראשי לעסק.
לפניכם חלק מהשאלות שנציגינו בחברה נתקלים בהם.

מתי כל העסק הזה התחיל?

בתחילת שנות האלפיים החל שרות חדש בישראל, תאגידים וחברות גדולות במשק רכשו או שכרו מספר כוכבית בסכומים אסטרונומיים. בעולם ללא גוגל, שערוצי התקשורת היו מעטים, הדבר היה יחסית מובן. בפרסומת קצרצרה ברדיו או בנסיעה לצד שלטי חוצות, היה על הלקוח הפוטנציאלי את החובה לזכור את מספר הכוכבית של החברה המפרסמת. אכן זה היה השימוש העיקרי במספר הכוכבית – להקל על הלקוח הקיים או החדש ולהנגיש לו דרך מהירה לתקשורת מיידית עם החברה אליה רצה לחייג. 

כיום, עם הנגישות הטכנולוגית, ועם מסת המידע שעוברת במוחנו ביום יום למטרה שלשמה נולדה הכוכבית כבר אין את אותו הערך ולכן זוהי אחת הסיבות להליך הרפורמטיבי ולירידה במחירי הכוכביות.

אז למה בעצם לקרוא לזה מהפכה ולא רפורמה?

רפורמה הינה תהליך שינוי שיטתי, שבדרך כלל לא מורגש ועובר בצורה שקטה והדרגתית. מהפכה, לעומת זאת, היא שינוי רדיקלי ומהיר. מה שהיה תחילה מנת חלקם של חברות גדולות ותאגידים, לאט לאט הונגש גם לחברות בינוניות. אך לאחרונה, עם מהפכת הכוכביות של ישראל – קצב ההצטרפות של לקוחות קטנים לשוק הכוכביות הוא פשוט בלתי נתפס.

אבל מה “יוסי מערכות מיזוג אוויר” צריך כוכבית?

יש הרבה סוגי עסקים שהם   One man show , ניקח לשם הדוגמה את יוסי, יוסי מתקין מערכות מיזוג אוויר ותיק, כל הלקוחות שלו, הקיימים והחדשים היו מתקשרים אליו בעבר לנייד. החוויה שלקוח מחייג למספר טלפון סלולרי רגיל, למתקין מערכות מיזוג אוויר אחר, היא כמובן לא אותה חוויה כמו לקוח שמתקשר ליוסי. למה? כי ליוסי שלנו, יש מספר כוכבית, כשנרצה לחייג אליו, כבר בעת הקשת המספר המקוצר, אוטומטית המוח האנושי שלנו, שהוא הרי עובד בצורה סטיגמטית באופן מפליא, כבר אז נרגיש שאנו מחייגים לחברה גדולה ולא לעסק זעיר. לאחר מכן, נחשפנו לנתב השיחות של יוסי : “שלום ברוכים הבאים לפיוצ’ר טכנולוגיה, מערכות מיזוג האוויר מהמתקדמות בעולם”…”לשירות הלקוחות הקישו 1…למכירות הקישו 2…למשרדי ההנהלה הקישו 3…” ועוד שלל ניתובים שיתנו לנו להרגיש שיוסי בעלים של חברה גדולה שיושבת במגדלי יוקרה. במציאות כל אפשרות בניתוב שנלחץ, יגיע ליוסי לנייד, והרי הרכב המסחרי שלו שנע מלקוח לאחר, זה המשרד שלו.

מספר הכוכבית מקושר למספר וירטואלי וכל הפונקציות שיש למרכזייה וירטואלית, ניתנות ליישום גם במספר הכוכבית, זאת אומרת כל תרחיש וכל הגדרה שנתכנן נוכל להגדיר על מספר הכוכבית, לדוגמה :

  1. טווח שעות – נוכל להגדיר שעות מסוימות, שבהן הכוכבית תופנה לטלפון מסוים ובשעות אחרות לטלפון אחר או לתא קולי.
  2. קבוצת חיוג –ניתן להגדיר כמה יעדים ומספרים שאליהם יועברו השיחות, לדוגמא : שיחה נכנסה ולאחר 15 שניות ללא מענה, השיחה תמשיך אל היעד הבא, שיכול נניח להיות מוגדר משני טלפונים שיצלצלו בו זמנית וכך הלאה, בעצם המתקשר איננו מודע לדילוג בין היעדים, הוא יכול לשומע מוזיקת המתנה או צלילי חיוג.
  3. תא קולי – ניתן להגדיר בזמנים ספציפיים או אם אין מענה את האופציה בה הלקוח יוכל להשאיר הודעה בתא הקולי, אותה הודעה תשלח ישר למייל המוטמע במערכת.
  4. הקלטת שיחות – כל שיחה שתכנס לכוכבית תוקלט באופן קבוע על ידי ממשק ידידותי ניתן יהיה להאזין באופן עצמאי לכל הקלטה.
  5. FAX 2 MAIL – שירות של קבלת פקס ישירות למייל.
  6. MAIL 2 FAX – שירות של שליחה פקס על ידי ממשק אינטרנטי.
  7. היסטוריית שיחות – פירוט כל השיחות שנכנסות לכוכבית.
  8. עקוב אחרי – ניתן להגדיר ששיחה שנכנסת לכוכבית תועבר מיד לטלפון נייד, או קווי.
  9. שליחת SMS או WhatsApp (פיתוח בלעדי!) – המתקשר יוכל לקבל הודעה לפי הגדרה, לדוגמה באין מענה, או בבחירה של אחד מהאופציות בנתב שיחות.
  10. אינטגרציה – חיבורAPI  בין מספר הכוכבית למערכות מתקדמות כמו  CRM ואפשרות שבשעת שיחה נכנסת לכוכבית יקפוץ מסך POP UP עם פרופיל הלקוח.

האם ניתן לחייג לכוכבית מכל המפעילות?

כן, רישיון משרד התקשורת מקנה אישור פורמלי וחיבור טכני לכל מפעילות הסלולר ולכן שיחה מכל חברה למספר הכוכבית תתבצע באופן תקין.

האם יש דמי הקמה, התחייבות או קנס יציאה?

באופן חריג מכל הענף, אין עלות הקמה, אין  התחייבות ואין הענשה כלפי הלקוח. אנו מאמינים בסלילה של דרך אשר מקדמת את בעל העסק וגורמת לו לפיתוח וקידום העסק שלו, ברגע שלקוח מרגיש שאין לו צורך במספר כוכבית אין צורך לחייב אותו להמשיך בשירות שהוא אינו רוצה בו.

יש לי כבר כוכבית בחברה אחרת, אני יכול לנייד אותה אליכם?

לצד הלקוחות החדשים שמצטרפים לשירות, יש גל של לקוחות שיש להם מספר כוכבית בעסק והם מבינים שהם יכולים למצוא את אותו שירות במקום אחר. למרות זאת, ישנם כאלה שמחכים שתסתיים להם תקופת ההתקשרות עם החברה הנוכחית כדי שיוכלו להחליפה.

המחיר קבוע או שהוא יעלה לאחר זמן מסוים?

כפי שמוזכר בחוזה, המחיר הינו קבוע ולא יעלה בכל תקופה ההתקשרות.

מהם האותיות הקטנות?

מכיוון שהשיחה מופנית לטלפון סלולרי, יש עלות של דקת שיחה. הרפורמה של כחלון, שאנו מכירים בשוק הטלפונים הפרטיים, של חבילה ללא הגבלת זמן אוויר, לא תקפה בין עסקים, לכן כל בעל מרכזייה מכיר שהוא רוכש כל חודש חבילה של דקות. המחיר הוא זעום, אך חשוב לזכור שהכוכבית משמשת בעיקר ללקוחות חדשים, כי הרי הלקוחות הקיימים יכולים לחייג עדיין למספר שהם מכירים. כל דקה שתועבר לטלפון הנייד תתומחר לפי 0.09, זאת אומרת כל 100 דקות יעלו 9 שקלים. האמת, שכל עסק יכול לייחל לעצמו לשלם אלפי דקות של הפניות, מכיוון שזאת הוכחה חותכת שהכוכבית פעילה ומעגל הלקוחות הולך וגדל.

ומה עם הג’ינגל העסקי וההקלטה של הנתב שיחות?

מכיוון שבאופן יומי, לקוחותינו זקוקים לשירות הקלטה באולפן, קיים שיתוף פעולה בין חברתינו לבין כמה מהאולפנים המובילים בישראל. כמובן שאפשר להקליט באופן עצמאי, אך למי שאין באפשרותו, אנו מציעים אולפן מקצועי ואפשרות לבחירה חופשית במלל של הנתב, בסוג הצלצול, במין המדובב וכו’.

איזה עוד שירות מומלץ?

כל עסק חייב שירות מענה טלפוני מקצועי ומהיר. לכן שיתוף הפעולה הקיים בין חברתנו לבין חברת “Callbiz”’ יכול לשדרג כל עסק ולשמור על מעטפת מבוקרת של מערכת הטלפוניה של העסק. לדוגמה כאשר שיחה נכנסת לכוכבית, ישנו תרחיש מוגדר שלאחר מספר מסוים של צלצולים, השיחה תועבר למוקד המענה האנושי ובכך תהווה חלק אינטגרלי מהעסק. כל לקוח בחברה מקבל דסק ניהול מותאם אישית לצרכיו לפיו יוכל לנהל, לפקח ולעקוב אחר ביצועי העסק שלו וכן ביצועי המוקד של החברה באופן שוטף.
לאחרונה פיתחה החברה גם אפליקצייה תומכת למשתמשי השירותים למעקב, פיקוח וניהול ישיר מהסמארטפון. לצד היותה מובילה בתחום החדשנות והפתרונות הטכנולוגיים בתחום המענה האנושי, מתגאה החברה בעיקר בכוח האדם האיכותי העומד לרשותה!
הצוות שלנו נבחר בקפידה ובמקצועיות כך שיעמוד בכל משימה בהצלחה יתרה.
חברת CallBiz חרטה על דגלה מהיום הראשון להקמתה לספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, כוח אדם איכותי ויחס אדיב ואמין לכלל לקוחותיה:
עסקים קטנים, בינוניים וגדולים וכן חברות גדולות ומוכרות במשק הישראלי.

החלטתי, אני רוצה מספר כוכבית לעסק!

אם גם לך הסתיימו כל השאלות, אנו מציעים לך שירות בלעדי וחדיש – רכישת כוכבית אונליין באישור מידי! -לקישור לרכישת כוכבית לעסק אונליין

אך, אם בכל זאת ישנם עוד כמה קצוות פתוחים, תוכל להשאיר פרטים באתר או לחייג 2390* או להשאיר פרטים:

אולי יעניין אותך גם

כללי

מערכת לשליחת SMS

על מנת להצליח בעולם העסקים עלינו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני כל המתחרים, בעיקר כאשר זה נוגע לתקשורת מול הלקוחות. תקשורת מול הלקוחות חשובה

קרא עוד »
מרכזיות לעסקים

היתרונות של מנהל תיקי לקוחות

חברתנו מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים. פתרונות תקשורת מודרניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסקים להתנהל ביעילות גבוהה יותר, ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים המרחיבות

קרא עוד »
הגיע הזמן להתקדם
הגיע הזמן לשינוי בעסק,
התקדם לשירותים שלנו ותוכל להנות משירותים מתקדמים תוך כדי חסכון בהוצאות!
ועכשיו הצעה מיוחדת עבורך:
דילוג לתוכן