חייגן אוטומטי – Dialer

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

כולנו עובדים קשה עבור הלקוחות שלנו ולהשיג אותם אף פעם לא בא בקלות. לכן זה תמיד מרגש כאשר לקוח חדש נכנס לבית העסק או מתקשר לרכוש מאיתנו מוצר או שירות. עבור רבים מאיתנו הקשר עם הלקוח הופך להיות יותר ויותר וירטואלי, ועם כל היתרונות שבכך, יש גם חסרון גדול – הקשר האישי עם הלקוח הולך ונחלש, ואיתו הנאמנות והמחויבות של הלקוח אלינו. תוסיפו על כך את העובדה שמולנו מתחרים על אותם הלקוחות עסקים רבים אחרים, לעיתים באותם ערוצים בהם אנו פונים אליהם, עד שהלקוח כבר לא מסוגל להבחין. אז מה עושים? איך מגיעים אל הלקוח ומייצרים שיחה אמיתית ובונים קשר אמיתי?

פשוט מתקשרים!
אז נכון שיש דפי נחיתה, בוטים, צ’אטים, מיילים ומה לא, אבל קשר אמיתי? שיחה אמיתית עם בוקר טוב ומה שלומך? בשביל זה מתקשרים.
רגע, רגע, רגע!
מתקשרים? 
כמו פעם? ומה אם לא עונים? ואם המספר שגוי? ואיפה מוצאים את העובדים שכל היום ירדפו אחרי הלקוח?
האמת? צודקים!
אבל היום זה לא כבר לא כך. הגיע הזמן להכיר את תותח השיחות. חייגן השיחות האוטומטי שעושה עבורכם את כל העבודה הקשה. כל שנשאר זה לשוחח עם הלקוח, בזמן שנוח לשניכם, ולסגור את העיסקה. בלי מספרים שגויים, בלי לבזבז זמן עובדים יקר, בלי לתסכל את הנציגים ובעיקר להגדיל את ההכנסות.

אז מה זה בעצם חייגן אוטומטי?

חייגנים אוטומטיים כבר מזמן אינם נחלתם של מוקדים טלפוניים גדולים. שיפור הטכנולוגיה לא רק הביא לירידת מחירים אלא גם שיפר את הנגישות של מערכות אלו. היום כל אחד יכול (ואפילו צריך), להרוויח משירותי חייגן אוטומטי. אז תפסיקו לרדוף אחרי לקוחות ותתחילו לשוחח איתם.

אז איך חייגן אוטומטי עובד?

טוענים למערכת רשימת לקוחות (שם וטלפון) איתם רוצים לשוחח. מכאן החייגן פשוט מחייג אוטומטית לכל הלקוחות ברשימה. במקום שהנציג שלכם יבזבז זמן יקר לנסות ולהשיג כל לקוח בטלפון, הוא פשוט ירים את הטלפון רק כאשר החייגן מצליח לחבר אותו ללקוח. לחייגן לא אכפת אם תפוס, המספר שגוי או שהלקוח ״בפגישה״, החייגן מסוגל לנסות שוב ושוב והוא לעולם לא מתעייף, מתעצבן או צריך הפסקת סיגריה להירגע. אבל זה לא הכול, גם אחרי שהלקוח על הקו, המערכת ממשיכה לשרת אותך. ברגע השיחה מופנית לנציג פנוי, פרטי הלקוח נפתחים מיד בדפדפן ואת הכל אפשר לחבר למערכת הCRM לניהול לקוחות (יודע מה זה מערכת CRM? נשמח לעזור)

מעבר לפעולות חיוניות אלו יש עוד הרבה אפשרויות כמו למשל לנתב שיחות למענה קולי במקום ישירות לנציג, ואף להקצות פעולות בסיום שיחה, למשל שליחת תבנית סמס לנמען עם לינק לאתר או למייל ועוד. 

בסיום כל רשימת הנמענים, מתקבל  דו”ח מפורט של השיחות ואחוזי מענה. פשוט תענוג. עבור העסק, הלקוחות והעובדים.

אז למי בדיוק זה מתאים?

אם אתם מבצעים הרבה  (או לא מספיק) שיחות יוצאות, כנראה שחייגן אוטומטי יעזור לכם. אפילו שוקה, סוכן הביטוח, מרוויח מהחייגן האוטומטי. כל חידושי הביטוח מועברים דרך המערכת. החייגן מתקשר אוטומטית לכל הלקוחות הרלוונטים ומנווט לנציג פנוי שסוגר עיסקה לחידוש הביטוח. בלי כאב ראש, בלי לזכור על פתק והכי חשוב בלי פספוסים. בסוף היום שוקה מקבל דו”ח מערכת מפורט, הנציגים מחייכים (כי סגרו עיסקאות) והלקוחות מרוצים כי הם קיבלו שירות אנושי מהיר וממוקד ובזמן שנוח להם.

גם רבקה, נציגת שירות בחברה שעושה החזרי מס נהנית מהמערכת. עד לא מזמן היא הייתה מקבלת כל בוקר רשימת לידים קרים ורודפת אחרי הזנב של עצמה. זה לא עונה, האחר לא מעוניין והרוב בכלל מספרים שגויים. יום שלם היה מתבזבז על שטויות ומעט מדי עסקאות היו נסגרות. ברגע שהכניסו את תותח השיחות החיים דבש. רבקה עונה לטלפון בכל פעם שהחייגן תופס עבורה לקוח, כאשר כל הפרטים שלו כבר על הצג שלה. יתרה מכך אלו לקוחות שבאמת מעוניינים. החייגן מעביר כל שיחה למערכת ניתוב שיחות כך שכל לקוח קודם שומע את הקלטה הבאה: ״בוקר טוב, מדבר רואה חשבון יצחק לוי. כל יום מס הכנסה מחזיר ללקוחותינו אלפי שקלים. אולי גם לך מגיע החזר מס.  לבדיקת זכאות קצרה, הקש 1.״. מאז תותח השיחות רבקה מחייכת יותר וסוגרת הרבה יותר עיסקאות ביום. אפילו יצחק מחייך יותר, שזה בכלל נדיר.

או כמו אלי, שתמיד חלם לפתוח מכון כושר, אבל המרדף אחרי לקוחות לא מספק כמו אימון טוב. מאז תותח השיחות הקשר עם הלקוחות הרבה יותר טוב, וזה לא רק שיותר קל לסגור חידושים. המערכת גם מחייגת ללקוחות שמפספסים יותר מדי אימונים ומשאירה לאלי את שיחות העידוד והמבצעים שמביאים את הלקוחות לעיתים קרובות יותר. 

אם אתם מעוניינים לחזק את הקשר עם הלקוח, לחסוך עלויות ותסכול עובדים, ובעיקר להגדיל הכנסות, נשמח לבחון יחד איתכם איך תותח השיחות יכול לעזור גם לעסק שלכם.

 אז תשאירו פרטים והחייגן האוטומטי שלנו כבר יחבר בינינו.

אולי יעניין אותך גם

כללי

מערכת לשליחת SMS

על מנת להצליח בעולם העסקים עלינו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני כל המתחרים, בעיקר כאשר זה נוגע לתקשורת מול הלקוחות. תקשורת מול הלקוחות חשובה

קרא עוד »
מרכזיות לעסקים

היתרונות של מנהל תיקי לקוחות

חברתנו מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים. פתרונות תקשורת מודרניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסקים להתנהל ביעילות גבוהה יותר, ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים המרחיבות

קרא עוד »
הגיע הזמן להתקדם
הגיע הזמן לשינוי בעסק,
התקדם לשירותים שלנו ותוכל להנות משירותים מתקדמים תוך כדי חסכון בהוצאות!
ועכשיו הצעה מיוחדת עבורך:
דילוג לתוכן