סים קטן וחכם – פתרון גדול לעסק שלך

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

שוק התקשורת לא מפסיק להשתפר ולהשתכלל. אנחנו מדברים לא רק על הקלה משמעותית בהוצאות על סעיף התקשורת, אלא גם על שיפור עקבי ומשמעותי באיכות הפתרונות. אבל, בסופו של דבר מה שבאמת חשוב לנו זה שהתקשורת תהיה יעילה, ממוקדת ואפקטיבית. השימוש בחייגנים אוטומטיים, מרכזיות ענן ומערכות CRM מתקדמות עוזרות לכולנו להיות בקשר רציף עם הלקוח, כל עוד אנחנו במשרד כמובן, מול המחשב וליד הטלפון הנייח. הדברים מתחילים להסתבך כאשר אנחנו יוצאים מהמשרד. פתאום אין מערכת IVR, אין זיהוי בית העסק, אין הקלטת שיחות ובעצם אין בקרה. אז נכון שעסקים רבים עובדים מתוך בית העסק אבל הרבה מעסיקים מפעילים צוותי חוץ. הרבה עסקים יוצאים אל הלקוח באמצעות צוותי טכנאים, שליחים, מתקינים, מובילים, סוכני שטח ומה לא. באחריותם להביא אל הלקוח את הערך שבית העסק מייצר. במקרים אלו חשוב מאוד להקפיד על תקשורת יעילה ואפקטיבית מול הלקוח, אולי אפילו יותר מאשר בבית העסק. זה נשמע מדאיג אבל בפועל הפתרון לשליטה ובקרה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם. סים קטן וחכם סוגר לכם את הפינה.

sim קטן וחכם

לכולנו טלפון חכם שמחבר אותנו לעסק יותר מאי פעם, מהנהח”ש ועד מצלמות האבטחה. באמצעות סים חכם, הטלפון הזה יכול להיות עוד יותר חכם, ולחבר את כל נציגי השטח שלכם ישירות אליכם ואל העסק.

הטכנאי בדרך והלקוח מסנן? 
עם סים חכם, השיחה מזוהה כבית העסק!

שיחות בינלאומיות?
ברור! אבל למה לשלם תעריף סלולארי? הסים החכם מתחבר למרכזיית העסק והשיחות יוצאות משם בעלות שיחה קווית.

מספרי זהב? 
בוודאי!

אקטיבציה וניוד פשוט ומהיר?
אצלנו השירות תמיד מהיר!

יתרון נוסף של המערכת בכך שהיא מהווה גיבוי חיוני למרכזיית ה IP בעסק. כאשר יש תקלת אינטרנט או אפילו הפסקת חשמל, מרכזיית ה IP אינה מתפקדת. בלי סים חכם, העסק שלכם נשאר ללא פתרון תקשורת. שימוש בסים החכם במכישיר הסלולאר ייאפשר לכם להמשיך לעבוד כרגיל, לקבל שיחות מלקוחות וכמובן להוציא שיחות החוצה.

אחד הפיצ’רים האהובים על משתמשי הסים החכם הוא היכולת להקליט שיחות. על יתרונות הקלטת שיחות כבר דיברנו בפירוט, אבל חשוב להדגיש בקצרה כמה מהיתרונות הבולטים, והבולט מכולם הוא יישוב סיכסוכים. מי לא אמר לעצמו לפחות פעם אחת “חבל שלא הקלטתי אותו/ה”. במבט לאחור אין הרבה מה לעשות, אבל עם סים חכם אפשר מיד לגשת לארכיון ההקלטות ולשלוף את השיחה המדוברת. במקרים רבים אנו כמעסיקים מתמודדים מול לקוחות ולעיתים גם מול עובדים בסכסוכים שעיקרם מילה כנגד מילה. לעיתים סכסוכים אלו נפתרים “בקלות” אבל ביותר מדי מקרים מדובר על עוגמת נפש, שיימינג ופגיעה במוניטין, תביעות משפטיות וכמובן הוצאות כספיות מרובות. סים קטן חכם יכול לחסוך לכם גם כסף וגם עוגמת נפש ולעזור לשמור על שמכם הטוב.
יתרון נוסף של ההקלטות הוא היכולת לשמר ולשפר את איכות השירות. גם אם אינכם מקשיבים לכל שיחת מכירה/תמיכה, צוות העובדים יודע שהשיחות מנוטרות ועל כן “מתנהגים בהתאם”.

בעצם מה שהסים החכם עושה זה להפוך כל טלפון נייד, לשלוחה נוספת של בית העסק. זה גם לא משנה צוות השטח שלכם כולל רק איש מכירות ונהג חלוקה, או 20 שליחים על טוסטוס או אפילו 200 סוכני שטח. עם סים חכם לכל אחד, תוכלו גם לייעל את התקשורת הפנים-ארגונית, גם להיות זמינים ונגישים יותר עבור הלקוחות, והכי חשוב, להוזיל עלויות.

רוצים לשמוע עוד? תתקשרו אלינו ונעזור לכם לקבל שליטה על תקשורת בית העסק, וגם להוזיל עלויות. 

הקלטת שיחות על ידי בעל העסק מותרת ע”פ חוק, אך קיימות מגבלות על השימוש וכי הזכות לפרטיות העובדים והלקוחות מוגנת ע”פ חוק. רצוי ומומלץ להיוועץ עם עורך הדין ולפעול תמיד בשקיפות.

אולי יעניין אותך גם

כללי

מערכת לשליחת SMS

על מנת להצליח בעולם העסקים עלינו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני כל המתחרים, בעיקר כאשר זה נוגע לתקשורת מול הלקוחות. תקשורת מול הלקוחות חשובה

קרא עוד »
מרכזיות לעסקים

היתרונות של מנהל תיקי לקוחות

חברתנו מתמחה בפתרונות תקשורת לעסקים. פתרונות תקשורת מודרניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסקים להתנהל ביעילות גבוהה יותר, ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים המרחיבות

קרא עוד »
הגיע הזמן להתקדם
הגיע הזמן לשינוי בעסק,
התקדם לשירותים שלנו ותוכל להנות משירותים מתקדמים תוך כדי חסכון בהוצאות!
ועכשיו הצעה מיוחדת עבורך:
דילוג לתוכן